duminică, 18 iulie 2010

duminica seara..


In ultimul timp gandurile imi zboara anapoda. Am observat ca se intampla asta nu numai dimineata cand merg sa alerg ci si pe parcursul zilei.

Fraze ce nu'si au rostul in contextul initial zboara prin mintea asta a mea infierbantata. Habar n'am ce inseamna , ce vor sa'mi transmita propozitiile incalcite.

Sunt degeaba. Si atunci, de ce mai sunt inca in capul asta al meu?.. care de altfel ma doare in fiecare zi cand ies in arsita pe'afara.

Vroiam sa scriu ceva. Chiar eram convinsa ca am un subiect incitant in seara asta care inca o data e atat de insuportabil de calduroasa. Eram sigura ca pot dezvolta o groaza de idei din multitudinea asta ce se roteste pe'aici de cateva zile.

Dar nu prea. N'am avut succes.

Pana la urma trebuie sa iasa ceva bun. La ce mi'am mai facut chestia asta numita blog daca nu sa palavragesc.

Mda..imi place sa scriu. Si sa citesc...

Am un chef nebun sa citesc o carte buna. Dar intr'atat de buna incat sa n'o las din mana pana nu ajung la ultima pagina. La ultima propozitie. Vreau sa'mi beau ceaiul si sa stau intr'o mansarda si sa citesc. Vreau toate astea.

Vreau sa am casa mea. S'o mobilez dupa gusturile mele.

Sa'mi fac bucataria verde si baia alb cu negru.

Dar nu prea am parte de asa ceva, sper doar ca deocamdata.

Nu stiu ce sa aleg.

Nu mai stiu..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu