duminică, 25 iulie 2010

hear the colours


Ce inseamna cu adevarat destinul, soarta..?..

De ce unele lucruri trebuie sa se intample chiar atunci cand au fost ele prezise si nu in momentul cand avem cea mai mare nevoie?..pentru ca soarta si'a bagat coada. Nimic nu mi se mai pare atat de suprinzator fiindca nu se intampla atunci cand vreau pentru ca stiu ca undeva destinul isi asteapta momentul prielnic sa'si faca aparitia pe scena si sa'mi dezvaluie adevarurile vietii.

Lucruri tragice sau mai putin tragice..de'ar fi la inceput intamplari "usturatoare" deja va fi evident ca apoi vor urma vremuri prielnice, si tot asa..dar totusi acest joc nu este degeaba, tot suntem lasati cu gura cascata fiindca vine tocmai, cand suntem pe punctul de a ceda, ne a ne baga piciorul si a o lasa balta, si'atunci, se'arata. Atat de splendid si de luminos, atat de mult asteptat ca o ploaie de vara ce te spala de tot ce ti'a facut rau.

Sa te trezesti dimineata si sa'ti spui.. "uite domnule, am avut si eu momente dintr'alea, dar a rasarit in sfarsit soarele si la fereastra mea, mi s'a aratat si mie, mai luminos ca niciodata". Nimic nu va mai fi mohorat acum. E si perioada mea.

Si n'ai cum sa te lasi descurajat. Nu trebuie..nici sa'ti faci planuri dinainte.

Sa lasi destinul sa'ti picteze momentele. Are culori cu carul din care sa aleaga. Pana acum ce'i drept a fost putin mai mult cenusie viata asta, dar printre toate nuantele de gri si negru mai sunt si cateva culori vesele, sa'ti readuca fericire si zambete sa lumineze intreg mapamondul..

Si vor veni..momentele alea sunt mai aproape decat crezi.

Ca deh', a mai ramas ceva din vara asta si n'ar fi drept si nici sanatos sa ne'o petrecem regretand sau fiind tristi..

Trebuie sa simti , sa traiesti, sa vibrezi ...sa fi fericit. Tu, eu, toti..

Cuz I can hear the colours
And see the sounds
With all this love around me
Growing from the ground


Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu