luni, 19 iulie 2010

Picaturi..


Da, e adevarat ca atunci cand ploua poti sa mergi linistit sa'ti curga lacrimile fara ca nimeni sa suspecteze ca plangi, dar e si mai adevarat ca e minunat cand ploua.

Ploile de vara.

Scurte. Cu vijelii, cu picaturi mari ce se preling fara nici o jena pe parbrizele masinilor..

Cu fulgere si tunete.

Ador fulgerul. Tunetul ma sperie. Parca as fi un animal din ala speriat de furtuna dar chiar imi provoaca teama.

Fulgerul e o vapaie rapida si luminosa.si e frumos..

Iar picaturile alea imense cum se scurg si cum iti intra pe sub piele, mai ales dupa zile de arsita continua. E reconfortant.

Si ud. Da, ploaia e o binecuvantare.

Si in sfarsit m'am udat pe tot corpul . M'am racorit. Mi'a fost frig.

Imi place ploaia. E unul dintre fenomenele mele preferate.

E ceea ce'am avut nevoie de mult timp incoace. De apa..

Cert e ca am nevoie de mare, dar pana atunci pana peste 20 de zile, am apa asta din cer binevenita mai mereu.

Ce placut a fost.

A fost ud.

Si a fost multa .


Si m-a racorit.

Picaturi imense nu ezitati sa apareti si maine, nu m'as supara catusi de putin.

Si maine...maine nu ma voi duce la alergat.

Din nou..

..dar sper ca va ploua.

si ca voi canta

azi n'am avut tupeul acesta.

si la ce mi'ar trebui tupeu.

e frumos sa dansezi si sa canti in ploaie

.. aproape alergam printre baltile imense ce se creasera

eram fericita.

si era ud.

..atat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu