sâmbătă, 17 iulie 2010

Run, Forest, run!!


In sfarsit! Am reusit intr'un final sa termin de alergat 6 , 5 km fara sa ma opresc. Ce'i drept am asteptat cam mult, dar a meritat. Abia mai rasuflam cand am terminat, dar nu m'am oprit deloc pe drum. Iar dupa ce m'am odihnit simteam ca aveam atata energie si viata in mine pentru inca 5 ture:)). Dar sa nu exagerez.. A fost minunat. Greu, la un moment dat am simtit ca sigur trebuia sa ma opresc, chiar am simtit ca nu mai pot, vorbeam cu mine in gand ca un robot stricat, imi veneau propozitii in minte una dupa alta fara noima, n'aveau nici o legatura, insa trebuia sa'mi ocup mintea cu ceva. Sa distrag atentia de la distanta ce'o mai aveam..Prima data, primele dati cand am inceput sa alerg, Doamne!, atat de mare mi se parea lacul ala din Tineretului si asa mare tura aia ca simteam ca niciodata nu voi putea sa dau macar o tura fara sa ma opresc. Apoi, dupa ce in sfarsit am reusit, m'am simtit in al 9'lea cer. Parca alergasem mii de kilometri, insa era numai o amarata de tura si eu eram atat de fericita. Fericita ca puteam sa alerg, fericita ca nu mai eram sedentara ca acum ceva ani, cand nu stiam decat fotoliu, telenovele si reviste Bravo si Popcorn. Nu eram grasa, nu pot spune ca am facut asta ca vroiam sa scap de tona pe care'o caram cu mine zi dupa zi, dar nu stiu, liceul asta m-a schimbat total. M'a facut alta. M'a facut sa'mi dau seama ca pot avea prieteni ca oricine se poate impretenii cu oricine, numai sa aiba grija la anturaj, si cel mai important m'a facut sa'mi dau seama ca nu exista "NU POT" exista "NU VREAU", "MI-E LENE", sau "Mai bine as merge la o terasa sa beau o bere sa ma uit la meci si sa scuip seminte decat sa alerg ture de lac sau sa ies in parc la un baschet cu prietenii. Si chiar nu exista nu pot. Orice se poate, oricine poate face orice isi doreste. Cu perseverenta cu daruire cu suflet. Oricine poate face mai mult decat 2 amarate de ture de lac in Tineretului, chiar si eu. Oricine poate invata sa arunce cu mingea la cos, chiar si eu. Oricine poate invata minimum de cunostinte la matematica, chiar si eu. Oricine poate fi fericit, chiar si eu.

....cam atat.

later edit: oricine poate invata la psihologie, chiar si eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu