sâmbătă, 18 septembrie 2010

melodiile verii ;x


Katy Perry I kissed a girl
Asculta mai multe audio diverse




Wildboyz ft Ameerah - The Sound Of Missing You
Asculta mai multe audio muzica



Narcotic Sound and Christian D - Mamasita (Radio Edit)
Asculta mai multe audio muzica



Florin Chilian - Zece
Asculta mai multe audio muzica



Angelika Vee - Guale
Asculta mai multe audio muzica


Jesse McCartney - Beautiful Soul
Asculta mai multe audio muzica



Bob Sinclair-Rock this party
Asculta mai multe audio animatie



Rudenko-Everybody
Asculta mai multe audio muzica


Borgore - ice cream
Asculta mai multe audio muzica


HI-Q-Gasca mea
Asculta mai multe audio muzica


Vama Veche - Nu am chef azi
Asculta mai multe audio muzica


jason mraz - i m yours
Asculta mai multe audio diverse


jaga jaga
Asculta mai multe audio muzica


cleopatra stratan - ghita
Asculta mai multe audio muzica



Lykke Li - Possibility
Asculta mai multe audio muzica



Voltaj feat Sore (Crazy Win) - Vara trecuta
Asculta mai multe audio muzica


Eminem - Love The Way You Lie (Feat Rihanna)
Asculta mai multe audio muzica



Stefan Banica - S-o Facem lata
Asculta mai multe audio muzica


stefan banica jr-veta
Asculta mai multe audio muzica



Paramore - Decoy
Asculta mai multe audio muzica



Charice ft iyaz - Pyramid
Asculta mai multe audio muzica



Owl city - The saltwater room
Asculta mai multe audio muzica



A Fine Frenzy - Near To You
Asculta mai multe audio muzica


Starchild Vs Sunrise Inc - Lick Shot (Radio Edit)
Asculta mai multe audio muzica



Travie McCoy - Billionaire ft Bruno Mars
Asculta mai multe audio muzica


Camuflaj feat Anda Dimitriu - In jurul lumii
Asculta mai multe audio muzica



Rihanna - Disturbia
Asculta mai multe audio muzica


...si lista poate continua, dar nu imi mai amintesc eu acum;

..nu le-am pus in ordinea importantei lor ci asa cum mi le-am amintit, dar le ador pe toate.

...to be continued.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu