miercuri, 14 decembrie 2011

Ceva bun


Se termină şi anul ăsta cu atâta repeziciune. Dacă ar fi să pun cap la cap toate evenimentele petrecute de la 1 ianuarie până acum, n-aş putea să bag mâna în foc că le-aş alege pe cele reale. Începutul anului a fost destul de sumbru, ca şi restul până în luna August, dar totul a trecut şi piesele s-au rearanjat de la sine. Am şi muncit pentru asta trei luni de zile şi a meritat, acum parcă arunc totul pe geam. Nu sunt chiar aşternuturi vechi de care vreau să scap, sunt parte din mine, trebuie să am grijă de ele. Să le spăl..
Mi-ar fi plăcut să fac mai mult şi să vorbesc mai puţin, şi aşa încă nu mi-am rezolvat problema cu vorbitul. Mult şi fără rost.
Ar fi fost ceva dacă prietenia asta s-ar fi materializat în ceva palpabil. Pur şi simplu a explodat, şi odată cu ea şi noi, cele de atunci. Şi totuşi nu mai vreau partea din trecut...
Trecutul, o parte din el însă nu m-a refuzat. S-a proptit în faţa mea şi mi-a răsturnat pe cea mai mare tavă găsită, alegeri. Una peste alta, doar să ştiu s-o punctez pe cea corectă. Sfârşitul lui 2011 mă va prinde plină de îndoieli, probleme nerezolvate, singurătate, puţin zâmbet şi sper eu, prieteni cu care să beau o sticlă de vin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu