miercuri, 30 octombrie 2013

Mere și nuci

Încredere și siguranță. Astea-s primele cuvinte care-mi vin în minte. Frică? Nu are cum să dispară imediat, dar pe măsură ce trec zilele, încrederea începe să-i dea croșee fricii, reluându-și locul.
Am depășit de mult persoana care-am fost și asta datorită ție. Fără mulțumiri sau alte chestii de genul, nu cred că vreau asta.
Îmi dau seama ce-și dorește o persoană ca tine, pot să simt, pot chiar să ating...dar nu-mi dau seama de ce sunt încă atât de reticentă. Nu găsesc cuvântul potrivit și l-am căutat în toate dicționarele.
Pot să înțeleg și inutilitatea cuvintelor, dar când ele se îmbină atât de frumos, cum să nu-ți placă?
Nu am realizat și n-o să pot ..cum pot să mă fac plăcută? Ești acea persoană pe care cu greu o găsești, ți-ar trebui luni de săpături și mii de picături de transpirație s-o găsești, și când în sfârșit apare...te întrebi ce caută lângă tine. Cine ești tu, ce-ai făcut? Meriți astea? Trebuie să ai măcar o parte din merit.
Oricum ar fi, și chiar dacă nu pare, sunt bucuroasă. Retrasă, înceată, dar fericită și umilă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu