miercuri, 11 martie 2015

Provocare

Am găsit cam de prin anul trecut un site despre cărți, Goodreads. Are tot felul de recomandări, de la romane siropoase, până la piese de teatru sau cărți extrem de proaste-că de, mai există și de-astea. Tot de anul trecut, pe același site, am văzut că e un fel de joc/provocare.
Reading challenge, jocul care te face să-ți petreci mai multe ore cu nasul în cărți, doar pentru ați îndeplini obiectivul pe care singur/singură ți l-ai setat. Bine, poți să-ți și micșorezi rata de cărți pe care le vrei citite într-un an, dacă la un moment dat ți se pare că nu poți să ții pasul, dar n-ar fi rău să încerci. Încă o pagină nu face rău nimănui, așa că provocarea pe care mi-am setat-o în 2015 este de 75 de cărți.
Pentru unii poate părea puțin, dar faptul că acest lucru mă provoacă să citesc în fiecare zi, mă ajută foarte mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu